مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-23سياسي

فارس من| کافه هایی که در پیاده روهای بوشهر سد معبر کردند برخورد قانونی می شوند


شهردار بوشهر با تاکید بر برخورد قانونی با عاملان سد معبر در بوشهر گفت: طبق قانون و ضوابط قانونی با این موضوع عمل خواهیم کرد و با هرکسی که سد معبری انجام دهد و باعث رنجش شهروندان شود به طور قانونی برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، یکی از عوامل زیبایی شهر مبلمان شهری است که در همه جاهای دنیا شهرداری ها برای زیباسازی و حتی برای سهولت استفاده شهروندان دقت نظری روی ایجاد، حفظ و نگهداری آن دارند.

مخاطبان فارس من در جدیدترین مطالبه گری خود خواستار برخورد با کافه هایی شدند که با صندلی گذاشتن در حریم پیاده رو سد معبر می کنند.

(اینجا ) حسین حیدری شهردار بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هر جا پیاده رویی باشد در حریم عمومی می باشد و متعلق به مغازه یا کافی شاپ ها نیست، در نتیجه شهرداری به این کار مجوز نمی دهد.

شهردار بوشهر افزود: نباید در پیاد ه رو عمومی صندلی های کافه ها چیده شود چرا که حریم پیاده رو عمومی است و مردم باید به راحتی در سطح شهر رفت و آمد داشته باشند و نباید مزاحمتی برای شهروندان ایجاد شود.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری ها در این حوزه توضیح داد: متاسفانه تا به امروز شهرداری در این مسأله خوب عمل نکرده و در شهر نقاطی هستند که پیاده روهای آنان توسط کسب و کارها گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| کافه هایی که در پیاده روهای بوشهر سد معبر کردند برخورد قانونی می شوند

فارس من| کافه هایی که در پیاده روهای بوشهر سد معبر کردند برخورد قانونی می شوند